Mittwoch, 29. September 2010

30 Followers

CIMG3398 CIMG3406_picnik

Thanks for your support

Wow! Ich bin überwältigt. Als ich mit dem Bloggen begann, hätte ich nie gedacht das ich damit einmal so weit kommen würde! 30 regelmäßige Leser. Also 30 liebe Menschen die daran interessiert sind etwas über mich, meinen Style und meine Meinung zu erfahren. Das finde ich wirklich großartig! Ihr seid großartig. Ich danke jedem Einzelnen..   Danke! Thank you! Merci! Gracias!:)  Gaaanz viele Küsschen und Grüße an euch! Ich hoffe ihr bleibt mir erhalten.

Die hübschen rosa Röschen sind übrigens von meiner Mama .. Ich liebe Blumen fürs Zimmer. Die zaubern mir selbst an einem grauen Tag ein Lächeln ins Gesicht! xx                                                                                                     Ps: Ich freue mich übrigens immer über nette Nachrichten! Egal was es ist. Ob ihr nur hübsch Plaudern wollt oder mir Fragen stellen. Ich würde mich freuen! Write to me:) : bellsandwhistlesbyalice@googlemail.com

 

Kommentare:

  1. Hi, Danke für dein Besuch und bin bereits fan!!!LG Colores

    AntwortenLöschen
  2. Haha, you're welcome. I love your blog even though I don't speak German so have to translate it all then bits of it don't make sense..

    Please check out my blog :)

    AntwortenLöschen
  3. You're welcome- I would love your support on my blog too!

    AntwortenLöschen
  4. herzlichen glückwunsch ! :)
    hast du aber auch verdient :D

    AntwortenLöschen
  5. Love your blog! It's easy to support a blog I like so much! <3

    AntwortenLöschen
  6. Hi, Alice!

    Thanks for dropping by! I'm glad you liked my post on lingerie! I'm kind of addicted to it, hehe.

    I'm your newest follower! =) I wish I oculd understand what you write, though =(, but at least I'll understand the concepts through your pics, hehe.

    By the way, I'm having a giveaway (there are not many people interested in it). Feel free to enter if you like what I have to offer.
    http://mikisscrapbook.blogspot.com/2010/09/farewell-giveaway.html

    Tight hug!

    Miki.

    AntwortenLöschen
  7. Thanks again! The winner of the giveaway gets everything and hopefully, I'll be able to add something else. There are very few people taking part of it, so chances of winning are hihgh, haha. I'm such a loser! But I like the fact that I'll know the winner, because I talk to all of them, they're no strangers, haha.

    Have an awesome day, cute girl!

    AntwortenLöschen
  8. that is very sweet of you to write this post. you deserve way more than 30 followers.

    love, polly :)

    AntwortenLöschen
  9. very cool! u are so beautiful! great blog :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. Jajjaja! its a pity that a i cant write my posts in inglish, cause as u can see it is so bad!

    Congratullations for the 30 followers!

    AntwortenLöschen
  11. pretty!


    check out my giveaway!
    http://yellowscarff.blogspot.com/2010/09/bangle-giveaway.html

    AntwortenLöschen