Montag, 18. Oktober 2010

About Me

DSC_0434 

Ich hatte mir vorgenommen etwas über mich, meine Persönlichkeit zu posten. So recht weiß ich aber nicht wie ich da vorgehen soll. Deswegen brauche ich nun eure Hilfe. Was wollt ihr über mich/ meinen Style/ meine Art wissen? Oder wollt ihr vielleicht gar nichts wissen?;) Wenn ihr aber doch eine Frage haben solltet dann schreibt diese als Kommentar unter diesen Post. Ich würde mich freuen. x

Translation: I’ve planned writing something ‘about me’ but I don’t know what! So I need your Help. What do you want to know about me/ my style/ my character? Or maybe you don’t want to know something about me?;) But in case you’ve got a question please write a comment under this Post. I would be glad. x

Kommentare:

  1. cooler post!
    also hier ide fragen :
    wo du einkaufen gehst und wie du fotografierst :)

    AntwortenLöschen
  2. Hi, there! I'd like to know who your fashion icons are and maybe about your music preferences, and what the place you live in is like :).

    Have a great week!

    Miki.

    AntwortenLöschen
  3. Und hir meine Frage: was möchstest Du werden??? LG colores

    AntwortenLöschen
  4. ich würde gerne wissen was du für musik hörst,was du am liebsten unternimmst und wo du unbedingt mal hin möchtest etc. ;) ;**

    AntwortenLöschen
  5. Hmmm...i would like to know what's in your bag and on your ipod :D

    AntwortenLöschen
  6. Also Alice, ich würde gerne wissen, was du so für Talente hast und welche Eigenschaften dir an deinen Freunden wichtig sind. :)


    Und Danke für deine Glückwünsche, mein Häschen. ;)
    Ich fühle mich wirklich geehrt.
    Liebste Grüße,

    xx, Jana von petit fournil de paris.

    AntwortenLöschen
  7. Amazing blog! love it!
    come follow I will follow back!

    xx
    www.fashionrnbw.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  8. I'd like to know your fashion icons too and where you get your inspiration. and what camera are you using? :D

    -Sara
    xx

    AntwortenLöschen
  9. Would love to know where you shop, where you get your fashion inspiration and how do you manage to always look so good?

    besos,

    Win a Yola Couture Designer Dress at:

    20 YORK STREET

    AntwortenLöschen
  10. oh ich erfahr immer gerne irgendwelche sachen über leute, am besten so ganz zufällige, unwichtige und ungewöhnliche fakten, haha ;D
    & du schreibst immer so süße kommentare, vielen lieben dank! <3

    AntwortenLöschen
  11. Hi,

    You look absolutely gorgeous in the picture!!

    Love Nana

    http://www.sweetladynana.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. Hi,

    I am your new follower now!! I hope we can make good friendship through blogging!

    Love Nana

    AntwortenLöschen
  13. Hi Alice!
    It's nice to understand the written part of your post just for once!! :D
    Let me think... I'd like to know whether you play any musical instrument, what are your favourite book and movie and your favourite fashion brand!

    xxx
    Vikki

    http://stylometre.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. sooo schöööne haare ;)
    toller blog!
    liebste Grüße
    jessica :)

    AntwortenLöschen
  15. i'd like to know what camera you are using?! amazing photos! hm... and what do you want to do when you get older?

    http://bareleopard.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  16. Age? Where were you born? What is your current city? What makes your heart skip a beat?

    AntwortenLöschen
  17. nice blog! really cute style:)))
    check out my blog http://rayabo.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  18. ah sweetheart you are just too gorgeous! :)
    Love you blog!

    Kerti.

    AntwortenLöschen
  19. Hello !
    I'd like to know some of your favourite things :)

    AntwortenLöschen