Samstag, 12. Februar 2011

A nerdy Valentine

CIMG5667 CIMG5647_picnik CIMG5645_picnik CIMG5656CIMG5660_picnik    scarf c/o VAN ROLT, nerd glasses – H&M, pants – Zara, shoes – Deichmann

Hier ist mein nerdiges Valentins Outfit! Ich weiß, ich weiß .. nicht wirklich sehr romantisch, aber mir war gerade danach. ;) Das hübsche Schälchen, ist von meinem sponsor VAN ROLT. Er ist mit schönen Bildern von bayrischen Dörfern und anderen typisch bayrischen Dingen bedruckt. Wunderschee! ;)

Translation: Here is my nerdy Valentine Outfit! I know.. it isn’t very romantic, but i felt like it. The lovely scarf is a present from my sponsor VAN ROLT. It’s printed with typical bavarian motifs. Wunderschee! ;)

Have a lovely weekend! xx

Kommentare:

  1. You look beautiful. I want to wear something that's totally not fitting V-day.
    And you kind of remind me of Rachel Berry from Glee haha xx~

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous outfit! Love the color of the cardi! And cute shoes - love Deichmann!
    Happy weekend!

    AntwortenLöschen
  3. OMG your green thing ;) It's adorable!1 I def love this outfit ;)

    http://fashionismyway.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  4. super look, et j'aime beaucoup la couleur de ton gilet et de tes chaussures

    AntwortenLöschen
  5. You look lovely, and the scarf is really nice!

    xxx
    Vikki

    http://stylometre.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. schöööönes outift. ich liebe diesen nerdy style. ich hab auch so eine nerd brille, nur in pink ;)
    da muss ich dir zustimmen, ist wunderschee ;D haha

    schönes wochenende!
    xoxo, pink lady <3

    AntwortenLöschen
  7. I think it looks great! Love the green cardi! Hahah, the third picture is fab! :D

    AntwortenLöschen
  8. I love this outfit. I love how you tucked in your blouse and the length of the trousers.


    paperwhales.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  9. Loving the outfit! You look awesome!

    Georgie
    xx

    http://styleprincessdiaries.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. Love the colours in this outfit, there so so cute.
    Looks like you had fun.

    www.faintheartedsparrow.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  11. I love your scarf! And your shoes. And your green sweater! :P

    Happy Valentines Day!

    :o)Sarah
    restlessromantic.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. schön, die schuhe mit dem grünen jäckchen :)

    AntwortenLöschen
  13. Love that green cardigan. Your Valentine's outfit looks very comfy, so it definitely gets my vote!

    Anthea,
    Embracing Style

    AntwortenLöschen
  14. perfect outfit!
    follow you!if you want follow me back!

    AntwortenLöschen