Dienstag, 15. März 2011

the joy of spring

CIMG6084s CIMG6096s CIMG6087sCIMG6095s dress c/o Nosilla V, belt – Zara, shoes – Deichmann

Heute soll der letzte sonnige Tag für unabsehbare Zeit gewesen sein. Schrecklich.. wo ich mich doch so über das frühlingshafte Wetter gefreut hatte! Also: Bitte lieber Frühling.. bleib hier! :)

Das hübsche Kleid kam heute mit der Post. Es ist von meinem allerliebsten Sponsor Nosilla V. Nochmals vielen, vielen Dank! Es gefällt mir wirklich unheimlich gut.

Translation: It is becoming more chilly then tomorrow. Please stay on dearest Spring! The beautiful, floral dress is from my lovely Sponsor Nosilla V. Thanks again, I LOVE it! :)

Kommentare:

  1. Very pretty! Love the floral dress!!

    www.plentyforpennies.com

    AntwortenLöschen
  2. yay for spring and yay for that dress

    AntwortenLöschen
  3. Hach du hast aber auch tolle Sponsoren Mensch! :)
    das Kleid ist superschön und du trägst es mit so einer süßen Leichtigkeit! gefällt mir gut, vorallem vor der schönen ländlichen Kulisse. da bekomm ich Heimweh nach meinem Kuhdorf :)

    AntwortenLöschen
  4. I want Spring to come over here too! It's still raining like crazy!
    I love your dress!

    xxx
    Vikki

    http://stylometre.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful- love that floral dress, I can definitely feel spring in the air :) x

    AntwortenLöschen
  6. hi there!!!!!!!!!
    what an amazing blog...
    if you want we could follow each other...
    let me know...
    http://2befab.blogspot.com
    xoxo2befab

    AntwortenLöschen
  7. Your floral dress is beautiful! We are in Autumn in my country and I can feel the chill start to creep in.

    AntwortenLöschen
  8. this dress is so pretty and the photos are gorgeous - making me crave some sunnier weather :) x

    AntwortenLöschen
  9. You look like a fresh breath of spring on that grassland!

    AntwortenLöschen