Montag, 16. Mai 2011

Love at first Sight

fahrrad CIMG68883 CIMG69257CIMG68892CIMG69087CIMG69171 Bicycle – Winora, dress – H&M, necklace – Giveaway win, tights – ?, shoes - Deichmann

Ich bin verliebt! Eines meiner Geburtstagsgeschenke, war dieses nostalgische, elfenbeinfarbene Fahrrad. Mit ihm bin ich fast jeden Tag zu meinem Praktikumsplatz gefahren. Im Moment ist das Wetter einfach traumhaft schön und das nutze ich aus. Was ich jetzt noch brauchen würde, wäre ein hübscher Fahrrad-Korb. Dieser hier hat es mir sehr angetan. Leider ist er etwas zu teuer. 

Translation: I’m in love with my new ivory-coloured, nostalgic Bicycle! It was one of my lovely Birthday presents. I’ve been ridden with it to my traineeship almost every day. The weather is gorgeous at the moment so I take advantage of it. I’m searching for a Bicycle basket. I’d love this one, but sadly it’s too expensive.

Wish you all a wonderful day! xx

Kommentare:

  1. You look sooo lovely here girl :DD I love this pink dress!!

    AntwortenLöschen
  2. Really love that bike!

    www.plentyforpennies.com

    AntwortenLöschen
  3. what a beautiful bike! I'm sure you'll enjoy riding her :D xx

    AntwortenLöschen
  4. Ich hätte mich auch sofort verliebt!!!!

    AntwortenLöschen
  5. love the photos!! great bike necklace too!!!

    missdonata.blogspot.com

    AntwortenLöschen