Montag, 2. Mai 2011

My Birthday

birth day 6birth day 1 birth day 3 birth day 2 birth day 4

Heute ist mein Tag! Ich habe Geburtstag. Wie ein kleines Mädchen wurde ich von meinen Eltern mit “Happy Birthday to you” sanft geweckt. Der Frühstückstisch war schon hübsch eingedeckt und auf meinen Teller wartete ein mit brennenden Kerzen versehenes Schokoküchlein auf mich. Ich war ein sehr glückliches Mädchen dieses Jahr, und bekam alles was ich mir gewünscht hatte und mehr. :) Danach ging es auf zu meiner Praktikumsstelle ( ein Photostudio). Ich wurde durch das Geschäft geführt, durfte Kunden bedienen, habe Passbilder zurechtgeschnitten und und und. Nach der Mittagspause gab es sogar Kaffee, Kuchen und Schokolade.

Translation: Today is my Birthday! I was such a lucky girl this year and received some beautiful presents from my parents. The breakfast table was lovely laid and I eat a very yummy chocolate mini cake like every year. :)

birthday 6birthday 5 birthday 7birthday 2birthday 13 birthday 10birthday 12 birthday 14 dress – chicwish, shoes – H&M, cameo – Accessorize, bag - Vintage

a “Birthday/first working day – Outfit”

Ist dieses elfenhafte Kleidchen nicht bezaubernd? Ich liebe die pfirsichähnliche Farbe und es fällt einfach wunderschön. Zusammen mit meiner schwarzen Tasche; perfekt für meinen ersten Arbeitstag. :)

Translation: Isn’t this dress absolutely beautiful? I adore the peachy colour! Along with my black bag, it’s the perfect “first-working day – Outfit”. :)

Wish you all a lovely day, too. xx

Kommentare:

  1. Happy Birthday!! :D
    These photos are gorgeous! I'm glad you had a lovely day it sounds like a beautiful birthday! I wish you a very beautiful year to go with it! :)
    xxxBeth

    AntwortenLöschen
  2. You look so dainty and adorable in your pink dress. Happy Happy Birthday!

    Stop by and join my Bath & Body Works Giveaway!

    AntwortenLöschen
  3. Happy birthday! Hope your wish comes true this year ;). And, yes, the dress is adorable.

    Miki.

    AntwortenLöschen
  4. Dear Alice,

    Happy birthday to you! <3

    ~Rin

    AntwortenLöschen
  5. Ooooo I LOVE this dress! I love the birthday balloon for your special day :0)

    AntwortenLöschen
  6. Wünsche dir nachträglich noch alles Liebe zu deinem Geburtstag! :)
    Das war auch ein wundervolles Outfit!

    Lg
    Nici

    AntwortenLöschen