Sonntag, 11. September 2011

Day in Stuttgart

P9100489P9100519P9100492 P9100484P9100515P9100508P9100501

Stuttgart war unglaublich schön! Besonders an diesem sonnigen Tag. Jeden Samstag findet dort auf dem Marktplatz ein Flohmarkt statt und natürlich war dieser mein erster Besichtigungspunkt. Ein Stand schöner als der Andere und das in einer bezaubernden Umgebung. Ich habe den Flohmarkt vollbepackt mit kleinen Schätzen verlassen und hoffe das es nicht mein letzter Besuch war.

Translation: I’ve spent a beautiful day in Stuttgart and even the weather was dreamlike! There is a big flea market every Saturday and of course we’ve made a visit. I’ve found many lovely things and bought far too much. ;) 

P9100551P9100569P9100575 P9100572P9100577 P9100581

Der Hauptgrund, warum wir nach Stuttgart fuhren, war eigentlich der Hochzeitstag des Bruders meiner Mutter. Es wurde in einem schönen Hotel gefeiert, wo wir auch die Nacht verbrachten.

Translation: The main reason for visiting Stuttgart, was the wedding day of my mother’s brother. They celebrate in a beautiful hotel, where we’ve also spend the night.  xx

Kommentare:

  1. What fun photos! And adorable lace top too. :)

    xx Love & Aloha
    Swing by to enter my $100 Shopbop Giftcard Giveaway!

    AntwortenLöschen
  2. How fun! I love all the vintage pocket watches!

    AntwortenLöschen
  3. gorgeous photos and i love the lace dress or top you're wearing! x

    AntwortenLöschen
  4. Wow, it looks like so much fun! And the cameras look so pretty! <3

    x
    Lost in the Haze

    AntwortenLöschen
  5. ich liebe flohmarkt!die uhren sind toll!wish u a happy new year!La Folie 

    AntwortenLöschen
  6. What a great article!

    http://www.afrenchinlosangeles.com/

    AntwortenLöschen